Blijf op de hoogte

WPS groeit stevig door
Eén van de klanten waar wij met plezier voor werken is WPS. Ondanks de coronacrisis is het zo druk dat zij nu al meer werk hebben dan zij aankunnen. Inkoper Roy van Schie vertelt hoe dat zit.

Hoe Blozo 4x beter voor de machine-industrie werkt
Om het belang van de klant echt te kunnen dienen, hebben wij zoveel mogelijk verspilling en vertraging uit onze processen gehaald. Daar zijn wij, gebaseerd op onze basis in QRM, heel ver in gegaan.

Maak kennis met de Blozo Teams
Januari markeert dit jaar de aftrap van vier gloednieuwe zelfsturende teams bij Blozo. Hoog tijd om kennis te maken met onze teams, hun specialisme én waarom wij ervan overtuigd zijn dat dit zijn vruchten afwerpt.

Terug op koers en vol vertrouwen 2021 in
2019 was, zoals voor veel bedrijven, voor Blozo een moeilijk jaar. Ondanks dat kunnen we nu toch stellen dat we het jaar weer positief gaan afsluiten. Het is een jaar waarin veel gebeurd is, maar waar we ons door samen te blijven werken doorheen hebben geslagen. We gaan vol vertrouwen 2021 in!

Blozo 3.0: zelfsturende teams en de klant centraal
Mensen nóg beter in hun kracht zetten. Dat is het belangrijkste doel van Blozo 3.0. Begin deze maand was de kick-off van Blozo 3.0: de start van zelfsturende teams en de klant nog meer centraal zetten. Oprichter van Blozo Maurice Blonk vertelt waarom deze koers gekozen wordt.